بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

شعبانپور: والیبال در ایران با هواداران معنی پیدا می‌کند|حداقل یک نیم فصل فرصت دهند

  • کد خبر: ۱۲۵۹۵۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
شعبانپور: والیبال در ایران با هواداران معنی پیدا می‌کند|حداقل یک نیم فصل فرصت دهند
سرپرست تیم والیبال لبنیات هراز می گوید:چرا دوستان متوجه نیستند که اکثرا سالن‌های ورزشی، در شهر‌های ایران چند منظوره اند و به رشته‌های مختلف ورزشی سرویس می‌دهند؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد شعبانپور سرپرست تیم والیبال لبنیات هراز آمل یکی از معترضین اصلی به تصمیم اخیر سازمان لیگ و فدراسیون است و در این رابطه می‌گوید: ما کاملا حرکت فدراسیون را در مورد رعایت حداقلی استاندارد‌ها، در جهت بهبود کیفی بازی‌ها و پیشگیری از مصدومیت‌ها را کاملا درک می‌کنیم، ولی چرا دوستان متوجه نیستند که اکثرا سالن‌های ورزشی، در شهر‌های ایران چند منظوره اند و به رشته‌های مختلف ورزشی سرویس می‌دهند.

محمد شعبانپور افزود: اگر اداره ورزش آمل حاضر شود، سالن پیامبر اعظم را فقط به باشگاه هراز و یا حتی برای تیم‌های والیبال اجاره دهد، ما حاضریم در چند ماه به بهترین شکل ممکن آن را با کفپوش عالی و سایر تجهیزات بازسازی کنیم و به حداقل استاندارد‌های لازم برسانیم.
وی با اشاره به اینکه والیبال و هر ورزشی با هواداران معنی پیدا می‌کند، گفت: فلسفه حمایت اسپانسر‌ها برای جلب نظر مردم و هواداران است که با بازی در خانه رقبا بی مفهوم می‌شود! لااقل یک نیم فصل و یک فصل به تیم‌ها فرصت دهند و در همین حال استانداری و فرمانداری‌ها را هم پای کار بیآورند تا این کار شدنی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->